A A A
normalny kontrast | duży kontrast

Ogłoszenie o zmianach w repertuarze i organizacji pracy Opery Krakowskiej [informacja aktualizowana]

7.04.2020

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w związku z ograniczeniami  w działalności instytucji kultury, wprowadzonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 roku („W sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii”) i wynikającymi z tego decyzjami  władz Samorządowych Małopolski, jesteśmy zmuszeni czasowo zawiesić działalność.

Informujemy o zasadach zwrotu biletów dotyczących spektakli zaplanowanych w okresie od 13.03 do 31.05 br.:

Kasa Opery Krakowskiej jest zamknięta do odwołania, ale kontakt możliwy jest przez adres mailowy bilety@opera.krakow.pl oraz telefonicznie: +48 12 296 62 60 (61) w godzinach 8:00-15:00 od poniedziałku do piątku.

• W przypadku biletów zakupionych on-line zwrot nastąpi automatycznie na konto, z którego zostały zakupione bilety.

• Bilety zakupione w siedzibie Opery można zwrócić za pośrednictwem Poczty Polskiej. W przesyłce należy umieścić bilety wraz z paragonem oraz numer konta, na który Opera ma dokonać zwrotu środków. Można także przesłać skan biletu w dobrej jakości na adres mailowy kasa@opera.krakow.pl - na tej podstawie Kasa również dokona zwrotu. Zwroty obowiązują do końca czerwca br.

• Vouchery zakupione w kasie Opery automatycznie przedłużają swoją ważność na kolejny sezon artystyczny.

Zwroty dokonywane są systematycznie, prosimy o wyrozumiałość.

Większość pracowników Opery Krakowskiej pełni swoje obowiązki w trybie pracy zdalnej. Zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem drogą mailową lub telefonicznie. Numery i adresy podane są na stronie internetowej teatru w zakładce KONTAKT.

Niebawem poinformujemy o nowych propozycjach artystycznych Opery Krakowskiej online – informacje znajdą Państwo na Facebooku Opery Krakowskiej oraz w zakładce Aktualności i Repertuar.