A A A
normalny kontrast | duży kontrast

listopad 2018

p
w
ś
c
p
s
n
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
 
 
 
 

grudzień 2018

p
w
ś
c
p
s
n
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 

styczeń 2019

p
w
ś
c
p
s
n
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

luty 2019

p
w
ś
c
p
s
n
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
 
 
 
 
 
 
 
 
 
02.07.2018
poniedziałek pn
19:00
Niezwyciężony
IX Krakowskie Miniatury Teatralne
Gość Opery Krakowskiej: Teatr 6. piętro

Niezwyciężony

Organizator: Krakowskie Forum Kultury

impreza zewnętrzna impreza zewnętrzna
Duża Scena
2 godz. 45 min

Zobacz więcej

Organizator: Krakowskie Forum Kultury

06.07.2018
piątek pt
18:30
Carmina Burana

Carmina Burana

Carl Orff
Dyrygent: Tomasz Tokarczyk
Duża Scena
1 godz. 10 min

Przez jednych nazywane kantatami scenicznymi, innych oratorium, Carmina Burana oparte są na świeckich pieśniach średniowiecznych, odnalezionych w 1803 r. w bawarskim opactwie Benediktbeuren. Carl Orff wybrał z tego obszernego zbioru tekstów, stworzonych przez wagabundów, studentów i wędrownych kleryków, 24 pieśni i ułożył je w rodzaj libretta. Pierwsza część to pieśni sławiące naturę i budzącą się wiosnę, druga jest pochwałą Bachusa, trzecia mówi o rozkoszach miłości. Mottem całego utworu jest apoteoza życia i afirmacja świata. Tylko zgoda na porządek i ład panujący w makrokosmosie pozwoli człowiekowi zachować czystość duszy i żyć zgodnie z naturą.

Zobacz więcej

OBSADA

K. Oleś-Blacha, A. Sobierajski, M. Godlewski, M. Kurosawa, Y. Yatskevich, M. Tokkozhina, J. Galambos, Y. Yatskevich, E. Sardo, L. Cusinato

07.07.2018
sobota sb
18:30
Carmina Burana

Carmina Burana

Carl Orff
Dyrygent: Tomasz Tokarczyk
Duża Scena
1 godz. 10 min

Przez jednych nazywane kantatami scenicznymi, innych oratorium, Carmina Burana oparte są na świeckich pieśniach średniowiecznych, odnalezionych w 1803 r. w bawarskim opactwie Benediktbeuren. Carl Orff wybrał z tego obszernego zbioru tekstów, stworzonych przez wagabundów, studentów i wędrownych kleryków, 24 pieśni i ułożył je w rodzaj libretta. Pierwsza część to pieśni sławiące naturę i budzącą się wiosnę, druga jest pochwałą Bachusa, trzecia mówi o rozkoszach miłości. Mottem całego utworu jest apoteoza życia i afirmacja świata. Tylko zgoda na porządek i ład panujący w makrokosmosie pozwoli człowiekowi zachować czystość duszy i żyć zgodnie z naturą.

Zobacz więcej

OBSADA

E. Szybilska, A. Sobierajski, M. Godlewski, M. Kurosawa, Y. Yatskevich, M. Tokkozhina, J. Galambos, E. Sardo, L. Cusinato, F. Casilli

Dyrekcja Opery Krakowskiej zastrzega sobie prawo do zmian w obsadzie i repertuarze.