piątek pt
3 godz. | przerwy: 2
Stary Wiedeń to prawdziwy bohater tej jednej z najlepszych i najbardziej popularnych operetek świata. Skomponowanie dzieła zajęło Johannowi Straussowi, słynnemu „królowi walca” zaledwie kilka tygodni a prapremiera okazała się olbrzymim sukcesem.
Zobacz więcejOBSADA
J. Ratajczak, I. Socha, A. Biegun, M. Korybalska, A. Zdunikowski, M. Kutnik, J. Dębowski, K. Oleś-Blacha, K. Mędrek-Żurek, S. Knapik, Ł. Zakrzewski
sobota sb
3 godz. | przerwy: 2
Stary Wiedeń to prawdziwy bohater tej jednej z najlepszych i najbardziej popularnych operetek świata. Skomponowanie dzieła zajęło Johannowi Straussowi, słynnemu „królowi walca” zaledwie kilka tygodni a prapremiera okazała się olbrzymim sukcesem.
Zobacz więcejOBSADA
J. Ratajczak, E. Biegas, A. Biegun, A. Cząstka, A. Zdunikowski, P. Rezner, F. Makuch, P. Maciołek, K. Mędrek-Żurek, K. Wolniewicz, Ł. Zakrzewski
niedziela nd
1 godz. 30 min.
…a skąd się bierze bilet, po co mi on i dlaczego muszę ubrać tą białą koszulę?
niedziela nd
3 godz. | przerwy: 2
Stary Wiedeń to prawdziwy bohater tej jednej z najlepszych i najbardziej popularnych operetek świata. Skomponowanie dzieła zajęło Johannowi Straussowi, słynnemu „królowi walca” zaledwie kilka tygodni a prapremiera okazała się olbrzymim sukcesem.
Zobacz więcejOBSADA
J. Ratajczak, I. Socha, A. Biegun, M. Korybalska, A. Zdunikowski, M. Kutnik, J. Dębowski, K. Oleś-Blacha, K. Mędrek-Żurek, K. Wolniewicz, Ł. Zakrzewski
piątek pt
3 godz. | przerwy: 1
”Turek we Włoszech”, opera komiczna, napisana w 1814 r. na zamówienie La Scali przez 22-letniego, ale cieszącego się już sławą kompozytora, po długim zapomnieniu powraca na światowe sceny. Partię Fiorilli śpiewały Maria Callas, Cecylia Bartoli, a niedawno w Royal Opera House Aleksandra Kurzak. Obecna inscenizacja, dopiero trzecia po wojnie w Polsce i pierwsza w Krakowie, obiecuje znakomitą zabawę, barwną, zaskakującą, efektowną, do muzyki, którą zawsze słucha się z radością.
Zobacz więcejOBSADA
D. Machej, A. Wolfinger, G. Szostak, A. Sobierajski, S. Kuflyuk, A. Cząstka, K. Kozarek, J. Wróbel, Ł. Banach, T. Prudel, V. Korpusenko, Z. Seweryn, O. Tsymbaluk
sobota sb

2 godz.
Organizator: Great Production
niedziela nd
Warsztaty adresowane do osób od 16 lat
1 godz.
niedziela nd
3 godz. | przerwy: 1
”Turek we Włoszech”, opera komiczna, napisana w 1814 r. na zamówienie La Scali przez 22-letniego, ale cieszącego się już sławą kompozytora, po długim zapomnieniu powraca na światowe sceny. Partię Fiorilli śpiewały Maria Callas, Cecylia Bartoli, a niedawno w Royal Opera House Aleksandra Kurzak. Obecna inscenizacja, dopiero trzecia po wojnie w Polsce i pierwsza w Krakowie, obiecuje znakomitą zabawę, barwną, zaskakującą, efektowną, do muzyki, którą zawsze słucha się z radością.
Zobacz więcejOBSADA
D. Machej, A. Wolfinger, G. Szostak, A. Sobierajski, S. Kuflyuk, A. Cząstka, K. Kozarek, J. Wróbel, Ł. Banach, T. Prudel, V. Korpusenko, Z. Seweryn, O. Tsymbaluk
piątek pt
3 godz. 20 min | przerwy: 2
„Wesele Figara” jest komedią o wartkiej, pełnej niespodziewanych zwrotów intrydze erotycznej i znakomicie nakreślonymi portretami ludzkimi. Co więcej, jest pierwszym dziełem operowym, w którym odbija się krytyka stosunków społecznych.
Twórcy naszej inscenizacji pozostają wierni mozartowskiemu dziełu. Akcentują jego ponadczasowe walory, w tym szczególnie prawdziwość charakterów, uczuć i relacji między postaciami. Nie unikają przy tym treści społecznych, wpisanych w historię mariażu Figara i Zuzanny.
Zobacz więcejOBSADA
M. Godlewski, K. Oleś-Blacha, P. Maciołek, R. Gierlach, W. Pańkiw, M. Korybalska, A. Cząstka, J. Bielecki, A. Widera-Burda, S. Marszałowicz, K. Kozarek
sobota sb
Studenci mają głos....
w wykonaniu studentów Akademii Muzycznej w Krakowie
Płatność w Kasie Opery - tylko gotówką

w wykonaniu studentów Akademii Muzycznej w Krakowie
niedziela nd
Warsztaty adresowane do osób od 16 lat
1 godz.
niedziela nd
3 godz. 20 min | przerwy: 2
„Wesele Figara” jest komedią o wartkiej, pełnej niespodziewanych zwrotów intrydze erotycznej i znakomicie nakreślonymi portretami ludzkimi. Co więcej, jest pierwszym dziełem operowym, w którym odbija się krytyka stosunków społecznych.
Twórcy naszej inscenizacji pozostają wierni mozartowskiemu dziełu. Akcentują jego ponadczasowe walory, w tym szczególnie prawdziwość charakterów, uczuć i relacji między postaciami. Nie unikają przy tym treści społecznych, wpisanych w historię mariażu Figara i Zuzanny.
Zobacz więcejOBSADA
M. Godlewski, K. Oleś-Blacha, P. Maciołek, R. Gierlach, W. Pańkiw, M. Korybalska, M. Rudnicka, J. Bielecki, A. Widera-Burda, S. Marszałowicz, K. Kozarek
wtorek wt
Théâtre du Corps Pietragalla-Derouault
Spotkanie z tobą było moim przeznaczeniem
Organizator: Teatr Groteska

1 godz. 20 min
Organizator: Teatr Groteska
środa śr
1-1,5 godz.
Lublin tańcem malowany
środa śr
1-1,5 godz.
Lublin tańcem malowany
środa śr
Théâtre du Corps Pietragalla-Derouault
Spotkanie z tobą było moim przeznaczeniem
Organizator: Teatr Groteska

1 godz. 20 min
Organizator: Teatr Groteska
czwartek cz
Obecnie brak wolnych miejsc.
1,5 - 2 godz.
piątek pt
Obecnie brak wolnych miejsc.
Obsada1 godz. 50 min | przerwy: 1
Jeden z najpopularniejszych w świecie baletów klasycznych – opowieść o dziewczynce, która za sprawą gwiazdkowej zabawki, dziadka do orzechów, wędruje przez baśniową krainę cudowności, gdzie wszystko jest możliwe, jak we śnie... Baśń o „Dziadku do Orzechów i Królu Myszy” napisał w 1816 r. niemiecki poeta, pisarz, muzyk i malarz w jednej osobie E.T.A. Hoffmann.
Zobacz więcejOBSADA
M. Kurosawa, Y. Yatskevich, M. Pluskowski, G. Kubacka, A. Mośko, A. Krasouskaya, F. Świeczkowski, J. Galambos, B. Kowalska, N. Lipolt, V. Trukhan, P. Cisłowska, D. Prokharau, A. Steinke-Wojtala, M. Malska, T. Staniak, T. Żurowska, G. Coz, W. Wilczyńska, A. Karandulka, W. Maciejewska, A. Kryshchanovich, M. Morfin-Sanchez, K. Yoshihara, K. Połeć, M. Tokkozhina
sobota sb
Obecnie brak wolnych miejsc.
Obsada1 godz. 50 min | przerwy: 1
Jeden z najpopularniejszych w świecie baletów klasycznych – opowieść o dziewczynce, która za sprawą gwiazdkowej zabawki, dziadka do orzechów, wędruje przez baśniową krainę cudowności, gdzie wszystko jest możliwe, jak we śnie... Baśń o „Dziadku do Orzechów i Królu Myszy” napisał w 1816 r. niemiecki poeta, pisarz, muzyk i malarz w jednej osobie E.T.A. Hoffmann.
Zobacz więcejOBSADA
M. Kurosawa, Y. Yatskevich, M. Pluskowski, M. Tokkozhina, A. Mośko, A. Krasouskaya, F. Świeczkowski, J. Galambos, B. Kowalska, N. Lipolt, V. Trukhan, P. Cisłowska, D. Prokharau, K. Połeć, M. Malska, T. Staniak, T. Żurowska, G. Coz, W. Wilczyńska, A. Karandulka, W. Maciejewska, A. Kryshchanovich, M. Morfin-Sanchez, K. Yoshihara, A. Steinke-Wojtala
niedziela nd
Obecnie brak wolnych miejsc.
1 godz. 30 min.
…a czy mogę wejść na scenę podczas ustawiania dekoracji?
niedziela nd
1 godz. 50 min | przerwy: 1
Jeden z najpopularniejszych w świecie baletów klasycznych – opowieść o dziewczynce, która za sprawą gwiazdkowej zabawki, dziadka do orzechów, wędruje przez baśniową krainę cudowności, gdzie wszystko jest możliwe, jak we śnie... Baśń o „Dziadku do Orzechów i Królu Myszy” napisał w 1816 r. niemiecki poeta, pisarz, muzyk i malarz w jednej osobie E.T.A. Hoffmann.
Zobacz więcejOBSADA
M. Kurosawa, Y. Yatskevich, M. Pluskowski, M. Tokkozhina, A. Mośko, A. Krasouskaya, F. Świeczkowski, J. Galambos, B. Kowalska, N. Lipolt, V. Trukhan, P. Cisłowska, D. Prokharau, K. Połeć, M. Malska, T. Staniak, T. Żurowska, G. Coz, W. Wilczyńska, A. Karandulka, W. Maciejewska, A. Kryshchanovich, M. Morfin-Sanchez, K. Yoshihara, A. Steinke-Wojtala
poniedziałek pn

poniedziałek pn

Dyrekcja Opery Krakowskiej zastrzega sobie prawo do zmian w obsadzie i repertuarze.